Mill, 9 juli 2024

De vakantieperiode is aangebroken, nog even een bericht van uw bestuur. Het doet ons verdriet dat ons actieve lid Hen van der Ven is overleden, we zullen hem missen en wensen Sjaan en familie heel veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies. Verder kunnen we terug kijken op een goed verlopen wandelseizoen, onze Winterserie, Avondvierdaagse en Millse Mars telde vele deelnemers. Altijd fijn dat je als bestuur met een tevreden gevoel terug kunt kijken. We kunnen het niet alleen daarom dank aan al onze vrijwilligers. Ook bedanken we de Clubreiscommissie voor de organisatie van onze reis naar Diekirch in Luxemburg. De deelnemers hebben genoten van een goed georganiseerde reis en heerlijk gewandeld. We zien uit naar onze clubdag op 14 september en zijn benieuwd wat de commissie precies voor ons in petto heeft, voor 1 juli moest je je aanmelden en kenbaar maken waarnaar je voorkeur uit ging. De Nijmeegse vierdaagse start volgende week, al onze leden die hieraan deelnemen wensen we heel veel succes. In het bijzonder ons lid Henk Vissers die voor de 50e keer mee doet, Henk zet ‘m op! Ook staat onze club weer drie dagen met een stand aan de route voor de verzorging van onze leden.

Dit jaar 2024 bestaan we 65 jaar daarom heeft het bestuur een verrassing voor u, details volgen t.z.t. maar we vragen u om alvast vanaf ongeveer 17.00 uur de avond van 21 januari 2025 in uw agenda vrij te houden.

Onze wandel planning voor de tweede helft van dit jaar ziet er zo uit:

25 augustus Elst/ 8 september Vorden/22 september Gemert/ 29 september Loenen/ 6 oktober Wanroij/13 oktober Deurne/20 oktober Beers/27 oktober Mill/10 november Uddel/24 november Mill/8 december Escharen. Voor alle actuele informatie zie onze website www.wsvamicitia.nl

We wensen u allen een fijne zomer toe en tot ziens!